قیمت انجیر در بازار
    
تعداد بازدید: 2874
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/9/13

قیمت انجیر خشک به نوع انجیر و شیوه تهیه و یا عرضه این محصول، بستگی خواهد داشت.

انجیر میوه‌ ای شیرین و بسیار مغذی بوده و غالبا به صورت خشک مصرف می‌شود. هرچند خوردن انجیر به صورت خام مانند سایر میوه‌ها نیز مرسوم است، اما این میوه در نوع خود غذای مقوی و کاملی است که با مصرف میزان مناسب آن می‌توان تا ساعت ‌ها بدون نیاز به مصرف مواد غذایی جدید ادامه داد و به دلیل خواص شگفت انگیزی که انجیر خشک دارد، امروزه بسیاری از متخصصان طب سنتی به خانوده ها توصیه می کنند که حتما این ماده مغذی را در سبد غذایی خود قرار دهند.
انجیر های خشک مرغوب با نرخ و قیمت مناسبی در بازار عرضه می شوند. قیمت انجیر خشک به نوع انجیر و شیوه تهیه و یا عرضه این محصول، بستگی خواهد داشت.
انجیر خشک نمونه ای از خشکبار های تولید شده هستند که برای مصارف مختلف مد نظر قرار می گیرند. بهترین نوع انجیر های خشک در ایران تولید می شوند لازم به یادآوری است که قسمت های مختلفی از ایران تولید کننده انجیر به شمار می روند.

تولید و عرضه انواع انجیر خشک
انجیر های خشک به صورت طبیعی، آفتابی و همچنین صنعتی خشک می گردند، دسترسی به انجیر های خشک برای مخاطبان زیادی مهم است به همین دلیل نرخ و قیمت ها نیز به گونه ای اطلاع رسانی می شود تا در دسترس مخاطبان آن قرار گیرد.

انجیر های خشک کیلویی
انجیر های خشک کیلویی را می توان برای کاربرد های مختلف مد نظر قرار داد. عرضه کیلویی انجیر های خشک سبب می شود، این محصولات به گونه ای مناسب تر در بازار های متعدد عرضه گردند.
نرخ و قیمت شاخصه ای مهم برای انجیر های خشک است که می تواند تعیین کننده نوع و شکل مصرف آن ها در مصارفی مختلف نیز باشد.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.